poniedziałek, 17 października 2011

Dużo różu/Lots of pink

 Image Hosted by ImageShack.us
Normalnie nie lubię koloru różowego. Ale w pracach z papierem często po niego sięgam - dobrze komponuje się z kwiatowymi kompozycjami jakie lubię tworzyć. Dodatkowo kiedy patrzę na stemple z Agaterii to różowe dodatki same wskakują mi pod palce. ;)
I taka właśnie jest poniższa kartka.
Normally I do not like pink. But when I'm working with paper I use it quite often- it works great with flower compositions and I like to do those. And when I look on Agateria stamps pink elements seem to pop right under my fingers ;) And this card is all that.




Na czarnej bazie odbiłam kilkukrotnie stempel z liściastą ramką i zembossowałam go białym pudrem. Napis obramowałam kwadratową ramką. Pod spodem dodałam tło stworzone stemplem w drobne kropeczki
I stamped the leafy frame stamp on black card stock a few times and embossed in white. The inscription is put inside a square frame. And I used a piece of hand made background- a piece of card stock stamped with a small dots stamp.
 

1 komentarz:

  1. Śliczna, wiosenna karteczka, bardzo na przekór pogodzie za oknem ;-) Różowy w połączeniu z zielonym zawsze poprawia mi humor!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...