wtorek, 4 października 2011

Same nowości !

Dziś chciałam podzielić się  z Wami dwiema nowinami!
Nasz sklep wzbogaca sie o następną projektantkę stempli. Jest nią Takaya.
Takaya jest matką Matyldek ( choć nie tylko). I tu właśnie następna niespodzianka - Takaya zaprojektowała dla nas wszystkie stemple do kategorii halloween! Stemple od dziś do kupienia w sklepie.
Ja szczególnie polecam Matyldę na miotle, Matylde Draculę oraz straszny Dom w którym starszy.
Takaya już w krótce zasili też szeregi naszego Dream Teamu.
A oto sama Takaya i parę jej słów.




Jestem nowa w zespole i będę Was inspirować w środy :)
Mam na imię Monika i razem z Sasillą jestem projektantką stempli dla Agaterii.
Świeżo upieczona żona, właścicielka dwóch diabelskich kotów, pasjonatka tworzenia czegoś z niczego. Mam nadzieję, że seria stempli z sympatyczną Matyldą przypadnie Wam do gustu.
A oto moje ulubione Matyldy w ich początkach życia:

3 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...