niedziela, 9 października 2011

Tak bardzo cię kocham/I love you so much

Image Hosted by ImageShack.us
Witam po raz kolejny!
Dziś chciałam wam pokazać, że zrobienie ładnej kartki nie wymaga posiadania ogromnej ilości materiałów. Do zrobienia kartki użyłam 1/6 arkusza papieru, kilkunastu centymetrów wstążki. okazałego kwiatka, jednego zawijaska i różowych pręcików oraz stempla Tak bardzo cię kocham. Tutaj mogłabym już skończyć kartkę, ale postanowiłam skorzystać ze skrzętnie chomikowanych dodatków i dodałam sticklesy, perełki w płynie i perfect pearls.

Hello once again!
Today I wanted to show, that making a nice card does not mean that you need to own lot of different materials. To do this card I needed only 1/6 of a scrapbooking paper sheet, about 6 inches of ribbon, one flower, one die cut swirl, some pink stamens and a "I love you so much" stamp. I could easily stop right there, but I decided to use some of my stashed goodies, which were: stickles, perlen pens and perfect pearls. 


Perfect pearls rozmieszane z wodą naniosłam pędzelkiem a napis i teraz pięknie połyskuje. 

I transfered some perfect pearls diluted in water on the transcription with a thin brush- it shimmers beautifully!


 Do usłyszenia za tydzień!
See you next week! 

2 komentarze:

  1. Piękna! Prosta, a jednocześnie niezwykle elegancka i szykowna! Cudne białe stemplowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Skromna kartka, ale szalenie elegancka, pojedynczy kwiat przyciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...