niedziela, 6 listopada 2011

Ludzie listy piszą

Image Hosted by ImageShack.us

Witam serdecznie!
Czy lubicie dostawać listy? Nie mówię o rachunkach i e-mailach, tylko tych prawdziwych, pisanych piórem listach. Ja uwielbiam! Kupiłam sobie ostatnio drewniany listownik, ale nie byłabym sobą gdybym go choć trochę nie ozdobiła ;)
Nie chciałam używać wielu ozdób, żeby listownik był w dalszym ciągu funkcjonalny. Tylko na jednym z boków stworzyłam kompozycję z kwiatów przód zaś ozdobiłam cudnie wiosenną rameczką z listkami.
Nie mogę się doczekać listonosza! 


Przypominam o naszym jesiennym wyzwaniu! Ciągle jeszcze macie czas, żeby wziąć w nim udział!

1 komentarz:

  1. Piękny! A listy uwielbiam, niestety obecnie można liczyć co najwyżej na maile...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...