niedziela, 26 lutego 2012

Dla dziewczynek małych i dużych

Witajcie! Dziś bawiłam się swoją nową zabawką, czyli wykrojnikiem sizzix. Nie mogłam się powstrzymać przed wycinaniem, postanowiłam więc wykorzystać swój dobry nastrój i chęć na skrapowanie i przygotowałam na dzisiaj aż 2 prace!

Pierwsza z nich to kartka na powitanie dziewczynki z obowiązkowym stempelkiem Agaterii to dziewczynka oraz  podłużną liściastą ramką dla dodatkowej dekoracji. Dzięki dużej ilości pianki dystansowej i pięknym kremowo-różowym różom kartka jest mocno trójwymiarowa, czyli taka jak tygryski lubią najbardziej!


Kolejnym dzisiejszym tworem jest skromny magnesik z pięknym wyznaniem- moje serce jest zawsze przy tobie. Prawda, że od razu po spojrzeniu na coś takiego na lodówce robiłoby się Wam miło?


Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia za tydzień!

4 komentarze:

  1. ,,Podłużna liściasta ramka,, już mnie urzekła:)Bardzo ciekawie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna kartka a magnesik jest rewelacyjny nie mogłam oderwać wzroku tak mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna karteczka!-stempelek uroczy; magnes też świetny :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...