wtorek, 7 lutego 2012

Nasz DREAM TEAM się powiększa !

Witam serdecznie.

Dziś mam kolejną fantastyczną wiadomość dla czytelników naszego bloga.
 Nasza załoga Agaterii powieksza się.  Od dziś inspirowac Was będzie również ....
                             ............JagaBa !!!
Bardzo się cieszę, że Agnieszka przyjęła moje zaproszenie. Jej prace są fantastyczne więc na pewno będzie dla Was wielką inspiracją.

Oto parę słów, które o sobie napisała JagaBa:

Witam serdecznie ,

Na imię mam Agnieszka ,w blogowym świecie znana jako JagaBa..
Jestem mamą 3letniego urwisa Filipa i 16letniej "metalówki"
Wiktorii,oddająca się swojej pasji w każdej wolnej chwili..
Scrapbooking odkryłam 2 lata temu i całkowicie mnie pochłonął:)
Uwielbiam stemplować,ciąć i wycinać ..najwięcej robię karteczek więc
takich prac zaprezentuje Wam najwięcej ..próbuje czasem swoich sił w
innych formach, więc kto wie może pojawią się i LOsy :)

Sklep Agateria odkryłam ,dzięki wspaniałym napisom ,cytatom i
..Matyldy ,którą bardzo lubię kolorować :D Mam wielką nadzieję ,że
prezentując tu swoje prace zarażę Was miłością do tych wspaniałych
stempelków !

Moje prace prezentować Wam będę w każdy wtorek tygodnia:)

JagaBa


 I tak ..lekko zestresowana.. moim pierwszym wystąpieniem , witam serdecznie we wtorkowy wieczór :)

Moją pierwszą pracę ,którą przygotowałam specjalnie dla Was jest komplecik z okazji Chrztu Świętego )
W swojej pracy wykorzystałam jeden z napisów na tę właśnie okazję..a mój wybór padł  na -TEN- ponieważ dzięki dużej i wyraźnej czcionce nie zginął on wśród wzorzystych papierków i dużej ilości detali..







Po cichutku wierzę ,ze spodobał się Wam mój debiut i wykorzystany stempelek w mojej pracy :)Na półkach  Agaterii znajdziecie jeszcze wiele innych stempelków na takie właśnie okazje:)

Pozdrawiam serdecznie i do następnego wtorku:))



12 komentarzy:

  1. JAGUŚ GRATULACJE...
    fantastyczny debiut, uwielbiam twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu,ślicznie dziękuję:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. wspaniale, Jaga to profesjonalizm na 100%, jak ja się cieszę :)))gratulacje i dla niej i dla Was :))

      Usuń
  4. oj tak! debiut bardzo udany:) powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie dziękuję!!!:)
    Praca z takimi stempelkami to sama przyjemność!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję.
    Jak łapki zdolne to wszystko ładnie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję i podziwiam prace od dawna.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny komplet:)gratuluję bo Twoje prace to mistrzostwo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje bardzo !!!!:****

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny komplecik!! Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...