czwartek, 29 marca 2012

Kolejny dzień z Brises

 Dziś, niestety ostatnie spotkanie w cyklu Gościnnej Projektantki z Brises.
Aniu, było dla nas wielką radością gościć Cię u nas. Twoje prace są rewelacyjne, a wkomponowane w nie nasze stempelki zyskują jeszcze więcej uroku. Bardzo dziękuję za przyjęcie zaproszenia i pozdrawiam. 
Zapraszam na ostatnie spotkanie z Anią:


Witam czwartkowo i bardzo scrapowo tym razem. Wyobraźcie sobie, że w
sklepie Agateria znajdziecie również mnóstwo pieczątek, które z
powodzeniem można wykorzystać podczas tworzenia scrapa czy artjournala.
Ponieważ nie jestem specjalistką od journali, przygotowałam scrap dla
mojej przyjaciółki:-)


 
Tworząc scrapy - uwielbiam układać na nich warstwowo wiele elementów,
które sprawiają wrażenie przestrzenności - tak było i tym razem.
Wykorzystałam zestaw rozetek, ramkę do wykrojnika oraz napis "Jesteś dla



Jednak najbardziej ucieszyły mnie stemple "kleksy":) Jako miłośniczka
scrapowego ładu, zwyczajnie boję się przypadkowych chlapań i oto
nareszcie mogę mieć zawsze udane chlapnięcia dokładnie tam, gdzie chcę
je mieć:-)




To moja ostatnia inspiracja dla Was i mam nadzieję, że skutecznie
zachęciłam Was do korzystania z pieczątek Agateria. Miło mi było
wystąpić w roli gościnnej projektantki - bardzo dziękuję za to
wyróżnienie. Pozdrawiam ciepło,

Brises


Ania skorzystała ze stempli:
Mazy 4 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...