sobota, 17 marca 2012

Same nowości!

Witam Was w sobotę. Dzień ten był zawsze dniem odpoczynku dla naszego bloga, ale od dziś koniec!
W soboty będzie Was inspirować nowa kreatywna dusza. Osoba ta będzie dla Was wielkim zaskoczeniem!
Chyba wcześniej nie spotkałam się z taką sytuacją. Do rzeczy! Nową osobą która zasili DT Agaterii będzie...

IDUNIA !

Tak, tak, ta sama, która jest właścicielką Galerii Papieru. 
Sama mówi o sobie:

"Ekhm...Mam na imię Monika i jestem scrapoholiczką.....
ostatni raz scrapowałam..... 

a tak serio ( o ile potrafię)w sieci znacie mnie  jako Idunię.
Jestem mamą dużej pannicy Zosi oraz malucha Jasia. W wolnych chwilach "Matki-Polki" tworzę.
Uwielbiam papiery i stemple z motywami roślinnymi. 
Bez stempli z napisami, nie mogłabym żyć...."

A oto debiut w roli projektantki Iduni:

Dzisiaj będzie wielkanocnie i nieco monochromatycznie.
Pierwsza kartka utrzymana w zieleniach z nastemplowanym i embosowanym napisem
"Alleluja".

 

 Bardzo wiosenna i pozytywna :)






Druga, to utrzymana w brązach kartka z bardzo wdzięcznym motywem wielkanocnych pisanek.
Przyznam się szczerze, ze motyw ten odbiłam sobie w kilku kolorach -i już tylko potrzeba mi chwilki czasu by powstały kolejne kartki.


Mam nadzieję, że moje karteczki choć trochę Was zainspirowały.
Są w miarę proste i szybkie do wykonania.



1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...