sobota, 7 lipca 2012

Dziecięca karteczka

Nie wiem czy już wszyscy widzieli nowości z Agaterii.
Ja jestem absolutnie zakochane we wszystkich dziecięcych stemplach- nie wiem nawet, w którym najbardziej. Urocze dziecięce motywy, napisy- zarówno cytaty jak i podpisy do albumów i kartek - jest tego mnóstwo - koniecznie zajrzyjcie!!!
Dzisiaj wykorzystałam "tylko" 3 z nich.


Ostatnio z lubością stosuję technikę stemplowania na scrapowym papierze wzorów do kolorowania - popatrzcie:



Nie ukrywam, że chciałam jeszcze umieścić Ten napis- ale obiecałam sobie, ze może przestanę go jakiś czas używać - hihi!!
Ciekawa jestem, czy tez macie takie stemple bez których nie możecie się obyć. Chętnie poczytam w komentarzach o Waszych ulubieńcach :)


Pozdrawiam ciepło
Idunia

4 komentarze:

  1. Piękna. Ach, naumieć się tak :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne stemple :) ciekawy efekt uzycia ich bezpośrednio na wzorzystych papierach scrapowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urokliwe stempelki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim mi obiecałaś ! :)(ha, ha)
    Ale ubranka wyszły Ci superowo!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...