sobota, 14 lipca 2012

A u mnie znowu pranie....

Boskie dziecięce ciuszki, które znajdziecie w dziale Nowości sprawiły, ze wróciłam do nieco przykurzonego zosinego albumu. Panna ma już ponad 10 lat - pora już skończyć album pierwszego roczku....
Kolejna karta powstała z motywem prania.
Odbitki na scrapowym papierze podkolorowałam distresami, sznureczek woskowany przymocowałam dwoma ćwiekami ( niektórzy kleją magikiem) a pranie powiesiłam na taśmie dystansowej ;)


Oto gotowa strona...


....Ale to nie koniec!
Stwierdziłam, że czeka mnie w najbliższym czasie dużo prac dziecięcych i trzeba trochę się na tę produkcję przygotować. Już w tygodniu usiadłam sobie wygodnie na kanapie z bloczkiem do stempli, tuszem i papierami i zaczęło się....
Potem poszły w ruch nożyczki. Czuję się przygotowana na zbliżający się wśród moich znajomych sezon dzieciowy!!!! 



Pozdrawiam ciepło
Idunia

 

4 komentarze:

  1. ło matko i Ty to wszystko wycięłaś ??? super robota i nie powiem przygarnęłabym tę rynienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ się uzbierało tego prania!!! Mogę pomóc rozwieszać ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pranie ;) Życzę mnóstwo przyjemności z tworzenia tak pięknych prac dziecięcych ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestes szalona z ta iloscia!!! Ale licze, ze w ramach zadoscuczynienia za rabunek moich szuflad tez taka wanienke dostane. ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...