poniedziałek, 8 października 2012

Album na chrzest


Witajcie kochani  fani Agaterii.
Dzisiaj to już moja ostatnia inspiracja dla tego producenta wspaniałych stempli. Moja dzisiejsza praca powstała z lekkim opóźnieniem ze względu na chorobę, która dopadła mnie w ostatnich dniach. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać album, jaki wykonałam na Chrzest pewnej małej damy. 




Okładkę zdobi cudny mały bobasek, który idealnie nadaje się do takich dzidziusiowych prac.




A wewnątrz znajdziecie jeszcze stempelki róże i misia.







Raz jeszcze dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas, mam nadzieję że udało mi się kogokolwiek zainspirować.
A Szefowej Agaterii raz jeszcze dziękuję za zaproszenie do gościnnego projektowania oraz za ciepłe przyjęcie.
pozdrawiam
Zuzia




_____________________________________________________________________________________________________

Zuziu, to ja Ci bardzo dziękuję za takie przedstawienie naszych stempli w Twych cudnych albumach.


___________________________________________________

I jeszcze mała informacja dla klientów sklepu:
Nasza weekendowa promocja cieszyła się tak wielką popularnością iż zmuszeni jesteśmy przedłużyć termin realizacji do 5 dni roboczych. Oczywiście mimo wszystko będziemy starali się by termin ten był wykorzystany tylko ostatecznie. 
Dziekuję za wyrozumiałość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...