niedziela, 11 listopada 2012

Teleskopowa z bałwankiem

Dziś mam dla Was kartkę i zaproszenie. Kartka jest w ciekawej rozkładanej formie, to tzw. kartka teleskopowa. Do jej wykonania użyłam stempli z Agaterii i papierów z Galerii Papieru.
Rozetka na samej górze ozdobiona jest tym borderem, na środkowej warstwie umieściłam okrągły świąteczny stempel, a najniższą warstwę zajął bałwanek, którego czapkę i szalik ozdobiłam odbijając fragmenty borderu.  
A jeżeli chcecie zobaczyć jak wykonać taką kartkę, to serdecznie zapraszam na Scrap Craft Event, który odbędzie się 18.listopada w Warszawie - poprowadzę pokaz pod patronatem Agaterii.






7 komentarzy:

  1. Pokolorowanie tego bałwanka to jak dla mnie istne cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny pomysł z tym otwieraniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajniutka kartka :D
    ale do Wa-wy to trochę daleko mam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest KAPITALNA!!! Na prawde super pomysl. Musze koniecznie to wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej... Jest przecudna! Całkowicie mnie zauroczyła!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...