sobota, 1 sierpnia 2015

Baletnica / Ballerina

Dziś karteczka, którą robiłam z myślą o mojej córce.
To od baletu w wieku 3 lat zaczęła się jej przygoda z tańcem.
W pracy użyłam tekturkową baletnicę.
 A że robiłam kartkę na działce, gdzie nie mam maszyny do szycia - wykorzystałam stempel imitujący przeszycia.

Today I would like to share a card which I have made for my daughter.
She is a professional dancer. She has started dancing from ballet classes when she was 3 years old.
I have used on my card our ballerina laser die cut.
I have created my card in our garden where I could not use my sewing machine so I have used instead a stamp from our faux stitching stamp set.





W pracy użyłam:
I used:











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...