wtorek, 1 marca 2016

Pierwsze prace na agateriowych papierkach !!!

Kochani, buzia mi się śmieje, oczy mam spocone ... a to dlatego, że otrzymałam pierwsze prace agateriowego DT z użyciem naszego najnowszego produktu - czyli papierów "Oh hello Spring"
Dziewczyny przetestowały papierki dokładnie. Sami zobaczcie jakie piękne wielkanocne prace powstały, oraz posłuchajcie co dziewczyny mówią na ich temat:

Marta i Jej praca:
"Uwielbiam paletę kolorystyczną wiosennej kolekcji! Papiery są bardzo plastyczne, rewelacyjnie się z nimi pracuje :) Agaterio, strzał w dziesiątkę!!!"
-dziękujemy Martuś :)


Hogaty praca:

 Chimera i Jej praca:
"Agateriowe papiery zachwycają świetną jakością i pięknymi kolorami, a do tego kojarzą się z ciepłą, pogodną wiosną. Prace sklejają się z nich same!"



I Ryska, która nie umiała się powstrzymać:
"Te papiery są świetne.! Mają idealną grubość, są sprężyste. Od ich nasyconych, a jednocześnie delikatnych odcieni, ciężko oderwać oczy. Wzory bardzo fajnie łączą się ze sobą, ale dziś postawiłam na moje ulubione - deseczki"




Jak widać nasze papierki idealnie można wykorzystać do wielkanocnych prac.
Już od jutra od 20-tej będzie można je kupić w  naszym sklepie

Zapraszamy !!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...