niedziela, 8 maja 2016

DLA CIEBIE MAMO, DLA CIEBIE TATO


Witam serdecznie po raz pierwszy na Agateriowym blogu :)
Dziś chciałabym zaprezentować prace z naszymi tekturkowymi nowościami z okazji Dnia Matki i Dnia Ojca.






Na akwarelowym tle oraz bazie wyciętej z różowej strony papieru Oh hello Spring 6
  ułożyłam różaną kompozycję przekładaną gazą, sznurkiem oraz stemplowanymi kwiatami.
Ciekawe czy wiecie jakimi?


W dolnej części umieściłam najważniejszy element- tekturowy napis,
 na który naniosłam dla lepszego efektu białą farbę.
Całość dopełniłam kilkoma perełkami oraz taśmą ozdobną.



Mam nadzieję, że przypadł Wam do gustu taki sposób wykonania prac.
Zachęcam do eksperymentowania ze stemplami i łączenia różnych elementów.
Wasze prace z użyciem agateriowych produktów możecie zaprezentować na naszym fb
 oraz galerii Flickr.

Pozdrawiam.


wykorzystane materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...