poniedziałek, 9 maja 2016

Stemplowo na dzień mamy

Witajcie. Dziś mój debiut w drużynie Agaterii i nie ukrywam, że odczuwam z tego powodu lekką tremę. Ale mam nadzieję, że moje posty będą dla Was interesujące, może do czegoś Was zainsiprują? ;-)
Zaczynam od jednych z moich ulubionych stempli - zestawu róż i listków. Kwiaty odbiłam na pasku z kolekcji "Oh Hello spring!". Następnie je wycięłam, niektóre w całości, a niektóre fragmentarycznie, tylko części ze środka kwiatu. Naklejenie ich warstwowo na kostkach 3D dodało im przestrzenności. Listki wycięłam z arkusza nr 3. Agateriową nowość, tekturkę, potraktowałam tuszem i pudrem do embossingu. Wszystko skomponowałam na monochromatycznej kartce i oto efekt:




Pozdrawiam Was serdecznie!
Ewa Szelest

Wykorzystałam:

tekturkę "Dla Ciebie Mamo":
zestaw stempli "Róże + listki 2"

papier "Oh Hello spring"

pasek 2:




2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...