sobota, 10 grudnia 2016

Choinka

Witajcie :)
Muszę się Wam pochwalić - ubrałam już choinkę. Ale nie tę, pod której będą prezenty. Póki co stworzyłam sobie dekorację do pracowni, oczywiście w ulubionym przeze mnie kolorze :-) Do ozdobienia zwykłego białego stożka użyłam zrobionych własnoręcznie gwiazd betlejemskich. Od wygniatania trochę bolały mnie paluchy, ale muszę stwierdzić, że Agateriowe papierki świetnie się nadają do formowania kwiatków na sucho.  Dodałam troszkę błyskotek, światełka i... oto ona - moja kreatywna choineczka:




A wieczorem wygląda tak:


Do zrobienia poinsecji użyłam papieru Magic Dreams 1/6 oraz Magic Dreams 5/6.
A jak tam Wasze przygotowania do świąt?
Pozdrawiam serdecznie!

Ewa


ZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapisz

2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...