czwartek, 26 października 2017

Kurs na kartki bożonarodzeniowe / Quick and easy Christmas cards tutorial


Witajcie :)

Ostatnio miałam dla Was romantyczną kartkę shabby chic z wieloma dodatkami,  a tym razem chcę Wam pokazać kartki, do których nie wiele potrzebujecie i, które od A do Z stworzycie sami pracując z mediami i maską.   Przygotowałam trzy kartki, wszystkie niemalże identyczne, a jednak inne. Wykorzystałam pastę modelującą, maskę Wianek 1 ,  tusze oraz stempel Radosnych Świąt

Na pierwszej kartce zrobiłam wzór z maski przy pomocy pasty modelującej, a po jej wyschnięciu delikatnie podkolorowałam go zielonym tuszem. Na koniec przykleiłam napis Radosnych Świąt. 

Z kolei druga kartka powstała przy wykorzystaniu tuszy. Najpierw przez maskę nałożyłam jasnozielony tusz, po czym przesunęłam maskę o kilka stopni i zrobiłam wzór ciemniejszym tuszem. Wianek zyskał więcej gałązek i dodatkowo efekt trójwymiarowości, dzięki cieniowaniom.

Trzecia kartka to kombinacja pierwszych dwóch. Najpierw nałożyłam oba zielone tusze, a na koniec pokryłam wzory z tuszy pastą modelującą, również przesuwając maskę o kilka stopni. 
   
Zrobiłam z całego tego procesu krótki filmik więc możecie zobaczyć jak dokładnie to wszystko wyglądało, krok po kroku. 
Tego typu kartki są zawsze fajną zabawą i sprawdzają się idealnie w sytuacji, gdy potrzebujecie dużo identycznych życzeń. Nic prostszego niż tylko powtórzyć przepis na kolejnych kawałkach papieru. 


On my previous post I was sharing with you a romantic shabby chic card with many details, and this time I want to show you cards that you do not need much and which from A to Z you will create by yourself, working with the media and the mask. I prepared three cards, almost identical, but the slightly different. I used a modeling paste, a wreath mask, inks and a Happy Christmas stamp.

On the first page I made a pattern from wreath stencil using modeling paste, and after drying it gently colored it with green ink. At the end I glued a note of Happy Holidays in the centre of my wreath.

The second card was created using stencil and inks. First I applied a   light green ink, then I moved the mask a few degrees and made a pattern using darker ink. The wreath gained more twigs and additionally the effect of three-dimensional, thanks to shadows.

The third card is a combination of the first two. First I applied both green inks, and after inks dry I applied modeling paste, also moving the mask a few degrees.  

I made a short video out of this process so you can see exactly how it all looked, step by step.
This type of card is always fun and perfect when you need a lot of identical wishes. Nothing easier than just repeat the recipe on the next piece of paper.















Produkty: / Supplies:



      




     




Miłego dnia!
Have a nice day!

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...