wtorek, 30 stycznia 2018

Keep me pink | Chcę być różowy

Jest prawie 4 rano (:D...Skoro nie można się przestawić na normalny tryb i nie jest się w stanie spać w nocy...
Tak :)! Będzie różowo !
Przecudny stempel Agateria Craft Flaming skradł moje serce :). Od razu zobaczyłam go na moim ulubionym papierze Magic Dreams 1/6, do którego dodałam motylki z paska kolekcji Magic Dreams
Do tego dołożyłam stempelek z kwitnącymi serduszkami.

Oto, co mi wyszło...

It's almost 4 o'clock in the morning (:D...If we cannot switch to the normal mode and sleep at night...Yes :)! It will be pink now!
Absolutely beautiful Flaming stamp by Agateria simply stole my heart. I just wanted to add it to my favourite paper from Magic Dreams collections 1/6 and I decided to add sweet butterflies - you can find them here :). 
To close my composition I added heart flowerbed stamp.

And now here we have...








Czy Wam również robi się różowo przed Walentynkami :)?

Are you also going pink preparing yourself for Valentine's Day :)?




Pozdrawiam ciepło
Warm hugs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...