czwartek, 1 marca 2018

Skromny box na Wielkanoc | Simple Easter Box

Hej Kochani
Bardzo lubię prace, w których dużo się dzieje, ale od czasu do czasu muszę zrobić cos prostego. A ponieważ dla mnie Święta to przede wszystkim symbole, tak jak gniazdo i jajka symbolizują nowy początek; postawiłam na tradycję ;).
W ten oto sposób powstał kraftowy exploding box ozdobiony pięknymi motywami ze stempli Agaterii.
Hello Guys
I really like projects with lots of details, like rich mixed media artworks, but time to time I need to create something simple, in crafty-like look. When I celebrate something, like Easter, it means to me to remember about symbols. like nest and eggs symbolize the new beginning.  
I created an exploding box decorated with beautiful Agateria stamps


By stemple odbiły się wyraźnie i miały fakturę, użyłam pudru do embossingu Agaterii w kolorze białym. Uwielbiam ten efekt, szczególnie w zestawieniu kontrastowym. 
To reflect stamp motives effectively, I used white Agateria embossing powder. I love this effect, especially in contrast combination. 
Stemple z motywami, któych użyłam | Stamps with Easter motives, I used:




Na koniec kilka dodatków, stempelek z życzeniami, delikatne kwiaty w klimacie eko, tiul i sznureczek...
Box wielkanocny gotowy :). Ale posłuży nietypowo - teraz będzie sobie czekał na zapełnienie czekoladowymi jajeczkami :).
Słodki i pięknie podany prezent na Wielkanoc, prawda? Spróbujcie i Wy zrobić fajną niespodziankę bliskim. Ja z mojego boxa będę częstować w Święta słodyczami :).

To finish my project I added some flowers, lace, white string and Agateria stamp with greetings. My box is ready :) and will serve me to keep chocolate eggs for Easter. Try to create something simple and funny - it may be a gift for Your family or friends :). 




Do następnego razu :)!
Warm hugs and till the next time :)!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...