środa, 2 maja 2018

Dla Ciebie Mamo!

Cześć!
Dziś chcę Wam pokazać dwie, bardzo podobne do siebie kartki dla mamy. Tak, tak ... już maj więc czas aby pomyśleć o kartce dla ukochanej mamy;-) A teraz kilka słów o samych kartkach... Tło kartek zrobiłam wykorzystując akwarele. Następnie nałożyłam gesso wykorzystując maskę z serduszkami. Całość dopełniłam motywem kwiatów i serduszek z naszego romantycznego arkusza do wycinania. Na koniec dodałam napis "Dla Ciebie Mamo" zrobiony naszym stemplem.
I jak Wam się podoba?

Hi there!
Today I want to show you two, very similar cards for Mom. Yes... the May just came so it's high time to make a card for our beloved Mothers;-)
A few words about cards... 
The background of the cards was made using watercolours. Then I added the layer with gesso using a mask with hearts. After then, I complimented my cards by flowers and hearts cut out from our romantic sheet. In the end, I added a stamped sign from our collection.
And what do you think? Do you like it?












Do zrobienia kartki użyłam natępujących materiałów:
To make my card I used the following products:






Dziękuję / Thank you

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...